زبان‌شناسی همگانی

زبان‌شناسی همگانی

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

به دلیل مشکلاتی که در بلاگفا پیش آمد، تصمیم گرفتم همه چیز را به خدمات وبلاگ بیان بیاورم به این امید که دیگر اطلاعات وبلاگ که شامل ده‌ها مطلب و صدها نظر از سوی خوانندگان است یک شبه از بین نرود. امکانات زیاد و جالب توجه این سایت باعث شد به این سرویس بیایم و از این پس این‌جا مطالب‌ام را تقدیم شما خوانندگان گرامی نمایم. امید است که همواره بتوانم کمک کوچکی به دانشجویان و علاقه‌مندان به زبان‌شناسی داشته باشم.

پیوندها

صد فردی که از یک حوزه علمی عبور کرده‌اند

پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۹ ب.ظ

امروز به مطلبی جالب برخوردم درباره صد فردی که از حوزه یک رشته فراتر رفتند و وارد مباحث بینارشته‌ای شدند. این مطلب در سایت معروف timeshighereducation اومده. لینک این مطلب رو برای شما هم قرار می‌دم تا بتونید بهره ببرید.

 

صد فردی که از مرز یک رشته گذشته‌اند

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۹
سید محمد مهدی مقدس

نظرات  (۱۰)

سلام استاد.شما پی دی اف از کتاب رده شناسی زبانهای ایرانی دبیر مقدم دارید؟
سلام آقای مقدس

اگر براتون امکان داره لینک دانلود کتاب cognitive poetics خانم joanna gavins رو واسم بذارید یا راهنماییم کنید که به این کتاب دسترسی پیدا کنم. خیلی دنبالش گشتم.

ممنون
سلام
http://bookzz.org/book/926058/248ca8
سلام اقای مقدس
تا به حال استفاده های زیادس از مطالب وبلاگ هاتون کردم.
خسته نباشید
یک پیشنهاد:
با توجه به اینکه سرفصل ازمون دکتری 94 تغییر کرده و برخی دروس حذف شدن خوبه که پستی با این موضوع بزارید تا کمی بچه ها اطلاعات شون رو به اشتراک بزارن و موضوع شفاف تر بشه. ضمن اینکه مثلا من خودم نمی دونم یعنی واقعا از جامعه شناسی و اموزش و روانشناسی و مکاتب و تاریخ و ... سوال نمی دن؟ چون مسایل زبانشناسی هم در سه عنوان یاد شده از طرف سازمان نیست.
با تشکر
۱۷ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۳ سید محمد مهدی مقدس
سلام. از پیشنهاد شما ممنونم. واقعیت اینه که بخش نظرات این وبلاگ برای این طور بحث‌ها باز هست و میتونید در این مورد صحبت کنید. اگر لازم شد حتما خودم پستی رو قرار میدم. متاسفانه آزمون دکتری از سال 90 تا به حال داره آزمون و خطای خودش رو می‌گذرونه و این وسط تا به حال حق خیلی‌ها ضایع شده. واقعا من هم نمی‌تونم به این چیزهایی که گفته می‌شه و حتی رسما اعلام می‌شه اعتماد داشته باشم چرا که هر لحظه ممکنه دوباره نظرشون عوض بشه و نوع سوالات آزمون رو عوض کنند. به نظر من باید صبر کرد تا دفترچه ثبت نام بیاد و در اون ببینیم که از چه درس‌هایی قرار سوال بیاد.
۱۷ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۷ سید محمد مهدی مقدس
سلام دوباره. فکر کنم لینک کتاب در نظرات قرار داده شده. درباره کتاب دکتر دبیرمقدم بگم که کتاب‌های فارسی معمولا پی دی اف ندارند، مخصوصا کتاب‌هایی از این دست. معمولا کتاب‌های قدیمی‌تر فارسی ممکنه پی دی اف داشته باشند و اکثرا کتاب‌های رمان و یا علوم دیگه هست.
سلام جناب مقدس ممنون از وبلاگ پربارتون...
میخواستم بدونم ثبت نام دکتری شرایط سنی داره؟
تو دفترچه با بندی مواجه شدن که نوشته بودن زیر 40 سال ولی برام جای سوال داشت...شک کردم شاید من متوجه اصل موضوع نشدم...
میشه توضیح بفرمایین؟
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۵:۵۳ سید محمد مهدی مقدس
سلام و ممنون از شما.

ثبت نام در هیچ یک از آزمون‌های ورودی شرط سنی نداره. اون بندی که عدد 40 رو آورده احتمالا به نکته دیگه‌ای اشاره می‌کرده و حتما منظورش شرط ثبت نام در آزمون نبوده.
سلام دوستان. برای زبانشناسی همگانی یه گروه تو تلگرام ایجاد کردیم برای تبادل نظر و همکاری در تمامی زمینه ها به خصوص کنکور ارشد. دکترا. کنفرانس. مقاله نویسی و... خوشحال میشیم شماهم تشریف بیارید. با سپاس 
https://telegram.me/joinchat/BcgZvQEt7pEw832B8lTW9A
سلام دوستان. برای زبانشناسی همگانی یه گروه تو تلگرام ایجاد کردیم برای تبادل نظر و همکاری در تمامی زمینه ها به خصوص کنکور ارشد. دکترا. کنفرانس. مقاله نویسی و... خوشحال میشیم شماهم تشریف بیارید. با سپاس 
https://telegram.me/joinchat/BcgZvQEt7pEw832B8lTW9A

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی