زبان‌شناسی همگانی

زبان‌شناسی همگانی

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

به دلیل مشکلاتی که در بلاگفا پیش آمد، تصمیم گرفتم همه چیز را به خدمات وبلاگ بیان بیاورم به این امید که دیگر اطلاعات وبلاگ که شامل ده‌ها مطلب و صدها نظر از سوی خوانندگان است یک شبه از بین نرود. امکانات زیاد و جالب توجه این سایت باعث شد به این سرویس بیایم و از این پس این‌جا مطالب‌ام را تقدیم شما خوانندگان گرامی نمایم. امید است که همواره بتوانم کمک کوچکی به دانشجویان و علاقه‌مندان به زبان‌شناسی داشته باشم.

پیوندها

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

امروز کمی نشستم تا به وبلاگ رسیدگی کنم! سعی کردم سراغ فایل‌های قدیمی برم که قبلا برای آزمون ارشد قرار داده بودم اما هر چی فکر می‌کردم به سختی یادم میومد که اون‌ها رو کی و چه سالی به اشتراک گذاشته بودم! یاد سال گذشته افتادم که بلاگفا خراب شده بود و تعداد زیادی از پست‌ها از بین رفت! خیلی فکر کردم تا ببینم دقیقا چه مطالبی از بین رفت و کم‌کم به لطف ذخیره فایل‌های هر ماه، یه چیزایی یادم اومد اما هنوز هم برام مبهمه!

وقتی مدتی چیزی رو رها می‌کنی به تدریج رشته امور از دستت خارج می‌شه و مدتی طول می‌کشه تا به شرایط سابق برگردی!

این چند روز دیدم که آمار بازدید از وبلاگ به شکلی عجیب بیشتر شده و تعدادی از داوطلبان آزمون ارشد 95 درباره قبولی‌شون اظهار نظر کرده بودند. من خودم اصلا فکر نمی‌کردم این اتفاق بیافته. اگرچه چند ده نظر قابل مقایسه با چند صد و یا حتی بیش از هزار نظر در سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست اما همین هم جای شکر داره. به هر حال با توجه به رواج برنامه‌های مبتنی بر گوشی‌های هوشمند و راحتی استفاده از این گجت‌ها، طبیعی به نظر می‌رسه.

۱۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۲
سید محمد مهدی مقدس

نتایج ارشد سال 95 اعلام شد

 

 

چه رتبه‌ای؟

 

 

چه درصدی؟

 

آمار قبولی‌ها تا سال 91

 

 آمار قبولی سال 93

 

 

۹۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۲
سید محمد مهدی مقدس