زبان‌شناسی همگانی

زبان‌شناسی همگانی

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

به دلیل مشکلاتی که در بلاگفا پیش آمد، تصمیم گرفتم همه چیز را به خدمات وبلاگ بیان بیاورم به این امید که دیگر اطلاعات وبلاگ که شامل ده‌ها مطلب و صدها نظر از سوی خوانندگان است یک شبه از بین نرود. امکانات زیاد و جالب توجه این سایت باعث شد به این سرویس بیایم و از این پس این‌جا مطالب‌ام را تقدیم شما خوانندگان گرامی نمایم. امید است که همواره بتوانم کمک کوچکی به دانشجویان و علاقه‌مندان به زبان‌شناسی داشته باشم.

پیوندها

کتابی از هایدیگر درباره فلسفه هگل

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۳ ب.ظ

قدیم‌ترها که سر کلاس‌های درسی می‌رفتم، استادی می‌گفت که چیزی از فلسفه هایدگر متوجه نشده. هایدیگر از فیلسوفان بحث‌برانگیز آلمانی هست که رابطه او با حزب نازی و آشنایی‌اش با هانا آرنت حاشیه‌‌هایی در زندگی او به وجود آورد. اما فلسفه او هم به راحتی قابل درک نیست و تفسیرهای مختلفی از نظرات او وجود داره. اوضاع وقتی پیچیده‌تر می‌شه که چنین فیلسوفی درباره افکار یک فیلسوف بزرگ دیگه به نام هگل کتابی نوشته باشه. خود هگل هم به نوعی بنیانگذار فلسفه معاصر غرب هست و از افکار او هم تفاسیر متفاوتی وجود داره. حالا به این اضافه کنید که کتاب اصلی به زبان آلمانی نوشته شده و این کتاب که این‌جا معرفی می‌کنم، از آلمانی به انگلیسی ترجمه شده! باید دید که ما مخاطبان ایرانی چه قدر از این کتاب می‌تونیم بهره ببریم.

 

Martin Heidegger: Hegel

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۳
سید محمد مهدی مقدس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی