زبان‌شناسی همگانی

زبان‌شناسی همگانی

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

به دلیل مشکلاتی که در بلاگفا پیش آمد، تصمیم گرفتم همه چیز را به خدمات وبلاگ بیان بیاورم به این امید که دیگر اطلاعات وبلاگ که شامل ده‌ها مطلب و صدها نظر از سوی خوانندگان است یک شبه از بین نرود. امکانات زیاد و جالب توجه این سایت باعث شد به این سرویس بیایم و از این پس این‌جا مطالب‌ام را تقدیم شما خوانندگان گرامی نمایم. امید است که همواره بتوانم کمک کوچکی به دانشجویان و علاقه‌مندان به زبان‌شناسی داشته باشم.

پیوندها

بازگشت

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۸ ب.ظ

سرانجام پس از دو هفته مسافرت کاری فشرده و تحمل استرس فراوان، صبح امروز به کشور بازگشتم. با این وجود در این سفر سعی کردم که لحظه‌های خوبی هم برای خودم ایجاد کنم تا کمی از فشاری کاری کاسته بشه. در این مدت گاه وبلاگ رو چک می‌کردم و خوشحال بودم که همچنان این‌جا مخاطبان خاص خودش رو داره و همچنان مثل سوالاتی درباره آزمون ارشد و دکتری پرسیده می‌شه. متاسفانه در یک سال گذشته بسیار از درس دور شدم و گاه پاسخ‌هایی رو که قبلا می‌دونستم الان فراموش کردم!

فکر می‌کنم دیگه وقتش شده تا دوباره هر طور که شده مطالعات درسی خودم رو بیشتر پیگیری کنم و به علاقه اصلی خودم بازگردم. هر چند دشواره اما باید تلاش کنم. در این مدت احساس دلتنگی زیادی نسبت به درس داشتم. وقتی دوستانی رو می‌بینم که با آسودگی خیال، بیشتر وقت‌شون رو صرف درس کردند، به نوعی حسودیم می‌شه.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۳
سید محمد مهدی مقدس

نظرات  (۵)

رسیدن بخیر
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۵:۲۰ سید محمد مهدی مقدس
سلام. ممنونم از لطف شما.
به میهن خوش آمدید.  واقعا که حرف دل من رو زدید. وقتی بعضی دانشجوها رو میبینم که با فراغ بال درس میخوانند. زیاد کتابخانه میان.  همایش و کارگاه شرکت میکنند خیلی خیلی خیلی حسو دیم میشه
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۵:۳۴ فرزاد سابکی
سلام قربان

بنده دانشجوی کارشناسی ادبیات انگلیسی هستم و به زبان شناسی و ادبیات انگلیسی علاقه وافر دارم. من واقعا سر دوراهی انتخاب برای ادامه تحصیل گیر کردم. لازم یادآوری هست که یه وبلاگ مثل همین وبلاگ ولی در خصوص ارشد ادبیات انگلیسی درست مردم تا قبول شدگان کنکور منابع و درصد هاشونو بذارند و از نظراتشون افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته ادبیات انگلیسی رو دارند نهایت استفاده را ببرند. لذا این وبلاگ را شما با عنوان راهنمای آزمون ارشد ادبیات انگلیسی در وبلاگتون قرار دهید و از طریق شبکه های پیام رسان موبایل و شبکه های اجتماعی آن را اطلاع رسانی کنید.
باتشکر

۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۳ سید محمد مهدی مقدس
سلام و خیلی ممنون از لطف شما.

آقای فرزاد سابکی؛
قطعا کار شما بسیار ارزشمند هست و امیدوارم روزی چنین وبلاگ شما برای گروه زبان انگلیسی به این صورت دربیاد. قطعا در آینده وبلاگ شما رو یا در لینک‌ها قرار میدم و یا در مطلب جداگانه به همه معرفی خواهم کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی