زبان‌شناسی همگانی

زبان‌شناسی همگانی

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

به دلیل مشکلاتی که در بلاگفا پیش آمد، تصمیم گرفتم همه چیز را به خدمات وبلاگ بیان بیاورم به این امید که دیگر اطلاعات وبلاگ که شامل ده‌ها مطلب و صدها نظر از سوی خوانندگان است یک شبه از بین نرود. امکانات زیاد و جالب توجه این سایت باعث شد به این سرویس بیایم و از این پس این‌جا مطالب‌ام را تقدیم شما خوانندگان گرامی نمایم. امید است که همواره بتوانم کمک کوچکی به دانشجویان و علاقه‌مندان به زبان‌شناسی داشته باشم.

پیوندها

هشتمین همایش پژوهش‌های زبان فارسی

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۰ ب.ظ

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۵
سید محمد مهدی مقدس

نظرات  (۴)

سلام مهدی جان، بالاخره پس از شش سال وقفه (بعد از تعطیلی های گسترده نشریات دانشجویی در سال 88) مجددا به قدیمی ترین نشریه علمی دانشجویی زبانشناسی ایران یعنی مجله زبانشناسی، مجوز انتشار داده شده. تنها مجله دانشجویی زبانشناسی که دارای درجه علمی ترویجیه (و نصف امتیاز مجلات علمی پژوهشی رو داره)
خیلی خوشحال میشم اگر برای چاپ در این مجله مقاله ای برای ما ارسال کنی. هم جنابعالی و هم خوانندگان محترم وبلاگت میتونن مقالات خودشون رو در تمامی حوزه های زبانشناسی برای این مجله مقاله ارسال کنید.
اولویت چاپ هم با دانشجویان و اساتید خارج از دانشگاه تهران هست.
ممنون میشم اگر اطلاع رسانی کنی،
ایمیل بنده (سردبیر) a.nasri@ut.ac.ir
 با سلام خدمت دوستان زبانشناس و زبانشناس آینده
قراره از هفته اول مهرماه، تا اواخر آذر در دانشگاه ما (دانشگاه تهران)  سه تا گروه همخوانی مقاله تشکیل بشه، به نام اتاق نحو، اتاق نحو پیشرفته و اتاق واجشناسی
این اتاقها هر کدوم هفته ای یکبار جلسه دارن و در هر دو یا سه جلسه، یک مقاله بروز و متناسب با سطح دانشجویان گروه خوانده و نقد میشه (4 تا 5 مقاله در طول ترم). از اونجایی که تجربه چنین گروهی در دانشکده ما بسیار موفق و مفید بوده، میخواستم اجازه بگیرم و از طریق وبلاگ شما از همه دانشجویان ارشد و دکتری زبانشناسی دعوت کنم تا در صورت تمایل مهمان ما در این جلسات باشند. شرکت در جلسات کاملا رایگانه و سطح مقالات به گونه ای هست که دوستان علاقه مند به این حوزه بدون نیاز به پیش زمینه خیلی خاصی میتونن ازش بهره ببرن تنها شرط حضور در جلسات هم علاقه مندی و حضور فعال هست.
دوستانی هم که بین شرکت در اتاق نحو پیشرفته یا مقدماتی شک داشته باشن در صورت تماس با بنده راهنمایی لازم رو دریافت خواهند کرد. همین طور هر سوال دیگه ای داشتند دوستان با بنده تماس بگیرند. مشتاقانه منتظر هستم.

abbasnasri27@gmail.com
جناب نصری
سلام
ممنون از اطلاع رسانی تون
ولی انصافا کدوم آدم عاقلی مقاله ش رو به ایمیل شخصی ارسال میکنه؟
ایمیل شخصی بنده برای دریافت اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات هست، اگر از طریق اون ایمیل با بنده  تماس میگرفتید و شبهه تون رو به صورت شخصی مطرح می فرمودید، پاسخ می گرفتید که مقاله رو باید از طریق پست برای گروه زبانشناسی دانشگاه تهران ارسال بفرمایید تا نامه نگاری شما در دبیرخانه دانشکده ثبت بشه و حق شما محفوظ بمونه، یا اون رو از طریق سیستم الکترونیکی نشریات دانشگاه تهران که از اول مهرماه برای این نشریه راه اندازی میشه ارسال بفرمایید تا مثل سایر مقالات ارسالی به سایر نشریات دانشگاه تهران باهاش برخورد بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی