زبان‌شناسی همگانی

زبان‌شناسی همگانی

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

به دلیل مشکلاتی که در بلاگفا پیش آمد، تصمیم گرفتم همه چیز را به خدمات وبلاگ بیان بیاورم به این امید که دیگر اطلاعات وبلاگ که شامل ده‌ها مطلب و صدها نظر از سوی خوانندگان است یک شبه از بین نرود. امکانات زیاد و جالب توجه این سایت باعث شد به این سرویس بیایم و از این پس این‌جا مطالب‌ام را تقدیم شما خوانندگان گرامی نمایم. امید است که همواره بتوانم کمک کوچکی به دانشجویان و علاقه‌مندان به زبان‌شناسی داشته باشم.

پیوندها

اعلام نتایج معرفی‌شدگان مصاحبه آزمون دکتری 94

دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ب.ظ

امروز

نتیجه‌ی معرفی‌شدگان

به مصاحبه‌ی دکتری دانشگاه‌ها

اعلام می‌شه !

 

با چه رتبه‌ای

به چه دانشگاه‌هایی

معرفی شدید ؟

 

 

این آخرین مطلبی بود که در وبلاگ قبلی قرار دادم و بعد همه وبلاگ نابود شد. لطفا داوطلبان آزمون دکتری امسال دوباره رتبه و دانشگاه‌هایی رو که برای مصاحبه معرفی شدند در بخش نظرات بنویسند.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۴
سید محمد مهدی مقدس

آزمون دکتری 94

نظرات  (۱)

با سلام

اگر ممکنه دوستانی که تجربه آشنایی با دانشگاهای غیر تهرانی را دارند اطلاعاتی درباره اساتید و روش تدریس و میزان کیفیت و رضایتی که دارند در اختیار ما بگذارند.  

راجع به دانشگاه مشهد اصفهان همدان کرمانشاه شیراز و زاهدان و ...چیزی نمیدونیم.

نظر شما موافق یا مخالف ، این اطلاعات برای دوستانی که قصد ادامه در مقطع ارشد یا دکتری دارند خیلی مفیده و میتونن با آگاهی بیشتر تصمیم بگیرند. 

با تشکر. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی